1
Uppenbarelseboken!
Postat av Highness! den 26 Juni 2007, 13:19
69 kommentarer · 1 263 träffar
Jag har nu sett en dokumentär som heter Domedagsprofeterna!
Och jag blev skrämd.
Jag har alltid trott på Gud men inte varit så insatt i bibeln, men enligt uppenbarelseboken så är domedagen snart här.
Jesus varnade för den yttre tiden, det stadium som vi faktiskt har passerat.
Det börjar med ett hagel, stenar ska falla ner från himlen och dom ska väga drygt 50 kilo.
Detta hände 2002 i Kina, 9 personer dog.
Jesus varnade även för väderförändringar sjukdomar och naturkatastofer.
Detta har (som vi alla vet) också hänt.
Men det som verkligen är skrämmande och mycket intressant är att i bibeln så berättas det om att en stormakt kommer att byggas upp i romarriket, nämligen EU!
Och det är något som dom kristna har varit mycket rädda för.
Enligt bibeln kommer vi att få en talesman eller president som är mycket ond. Det är han som är Antikrist!
När denna mannen har fått makten så kommer vi människor att få ett chip inplanterat på antingen våran högra hand eller på pannan.
och med detta chip så kan folk göra en kontroll på oss, tillexempel se vilka betyg vi hade i skolan, kolla våra brottsregister, vad vi jobbar med osv.
Efter en tid så kommer vi även att kunna betala igenom detta chip och pengar och mynt försvinner.
I bibeln så står det att den personen som bär vilddjurets märke på sin högra hand eller på pannan är förlorad.
Till er som vill läsa mer om detta chip finner ni här!
http://www.flammor.com/eu/eu03 4.htm
Sen kommer vi till en mycket intressant sak, nämligen den 21 december 2012
Den dagen då jorden går under.
Det finns många människor som har förutspått jordens undergång men det har aldrig slått in.
Varför finner ni här enligt dagens profeter: Enligt bibeln så måste Judarna återvända till sitt hemland och när dom väl bor i sitt land ska dom bo där i 1 generation. Judarna har återvänt!
Vad tror ni? Till er som inte har sett den dokumentären SE den :D
Jag vart verkligen helt tagen, för mycket utav det som har hänt, känner man igen i uppenbarelseboken.
Men min fråga till er är, vad tror ni?
Är allt bara en slump, eller tror ni att allt som har hänt har en mening?
Och jag blev skrämd.
Jag har alltid trott på Gud men inte varit så insatt i bibeln, men enligt uppenbarelseboken så är domedagen snart här.
Jesus varnade för den yttre tiden, det stadium som vi faktiskt har passerat.
Det börjar med ett hagel, stenar ska falla ner från himlen och dom ska väga drygt 50 kilo.
Detta hände 2002 i Kina, 9 personer dog.
Jesus varnade även för väderförändringar sjukdomar och naturkatastofer.
Detta har (som vi alla vet) också hänt.
Men det som verkligen är skrämmande och mycket intressant är att i bibeln så berättas det om att en stormakt kommer att byggas upp i romarriket, nämligen EU!
Och det är något som dom kristna har varit mycket rädda för.
Enligt bibeln kommer vi att få en talesman eller president som är mycket ond. Det är han som är Antikrist!
När denna mannen har fått makten så kommer vi människor att få ett chip inplanterat på antingen våran högra hand eller på pannan.
och med detta chip så kan folk göra en kontroll på oss, tillexempel se vilka betyg vi hade i skolan, kolla våra brottsregister, vad vi jobbar med osv.
Efter en tid så kommer vi även att kunna betala igenom detta chip och pengar och mynt försvinner.
I bibeln så står det att den personen som bär vilddjurets märke på sin högra hand eller på pannan är förlorad.
Till er som vill läsa mer om detta chip finner ni här!
http://www.flammor.com/eu/eu03 4.htm
Sen kommer vi till en mycket intressant sak, nämligen den 21 december 2012
Den dagen då jorden går under.
Det finns många människor som har förutspått jordens undergång men det har aldrig slått in.
Varför finner ni här enligt dagens profeter: Enligt bibeln så måste Judarna återvända till sitt hemland och när dom väl bor i sitt land ska dom bo där i 1 generation. Judarna har återvänt!
Vad tror ni? Till er som inte har sett den dokumentären SE den :D
Jag vart verkligen helt tagen, för mycket utav det som har hänt, känner man igen i uppenbarelseboken.
Men min fråga till er är, vad tror ni?
Är allt bara en slump, eller tror ni att allt som har hänt har en mening?