Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

VAD är det för FEL på min dator?!!

Postat av Exajjer den 25 Juni 2007, 10:27
12 kommentarer · 150 träffar
Hallau fb!

Nu är det så här att jag snart får damp på min dator.
För det första; När jag lirar spel på Steam, det vill säga jag lirar Gmod9, Css och Cs.

Men så fort jag lirar detta tabbas det ner automatiskt. Varje 10 minut tabbas det ner och det hela började med Gmod. Men nu har det hänt med Css också :(

Jag vet inte vad som e fel och jag har inte testat Cs, men jag tror det också gör så.

För det andra; När jag ska titta på Youtube så stannar filmerna EXAKT på samma ställe.
Först spelar den, sen helt plötsligt stannar den och den stannar i början igen. Sen ibland så slutar den buffra och filmen slutar där.

Det hela började med att jag började lira Cs igen efter ett tag. Det är väll inte det?
Jag har också ändrat min dator, så den jobbar snabbare (Tagit bort onödiga saker, så nu ser det ut som en windows 98 skärm tex).
Jag tankar med ibland, men inte när jag ska lira spel och det kan inte va det heller.

Jag har sökt igenom datorn efter virus men den hitta inget. Sen vet jag inte om det är pogram som gör så Cs tabbar ner.
Formetera vill jag HELST inte göra :P Har mkt viktigt på datorn ;).

Vad är det som är fel? Har ni andra något liknande?

HörZ!

// Exire

Majs + Paprika + Ärtor + Hövdingens majonäs =

31 personer har röstat

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..