1
Vista suger= bevis!
Postat av cevapci den 23 Juni 2007, 14:44
76 kommentarer · 464 träffar
Jag har en konkret upplevelse som visar att vista SUGER!
Jag har inte bildbevis lr dylikt BARA mina ord, det är upp till er att tro på dem eller inte
here we go, jag ville efter en stor längtan installera den ompratade vista. Men jag är inte så lättlurad person, så jag bestämmer mig för att formatera datorn sedan installera win XP sedan köra 3dmark03 sedan jämföra resultat med i vista!
Efter formateringen och allt sånt skit, körde jag 3dmark och fick ung. 34000 poäng i XP
Så nu till saken, jag installerar vista glatt och förväntar mig nya och spännande saker.
Installationen blev klar och jag installera 3dmark03 direkt.
Till min förvåning fick jag resultatet 21304 poäng.
Jag vet helt konstigt, vista ska ju va ''bättre''
För att skapa en diskussion, har de hänt ngt liknande då ni installerat XP?
Jag förväntar mig inga kommentarer om hur jag kan fixa problemet! För formatera direkt HD och installera lovely XP igen
Kan tillägga att min processor va i fullt arbete även när jag inte gjorde någonting :S
min burk
e6600 2.4 ghz, klockad > 3ghz
3 gig ram-minne
8800 gts (650/1000)
OVER AND OUT
Jag har inte bildbevis lr dylikt BARA mina ord, det är upp till er att tro på dem eller inte
here we go, jag ville efter en stor längtan installera den ompratade vista. Men jag är inte så lättlurad person, så jag bestämmer mig för att formatera datorn sedan installera win XP sedan köra 3dmark03 sedan jämföra resultat med i vista!
Efter formateringen och allt sånt skit, körde jag 3dmark och fick ung. 34000 poäng i XP
Så nu till saken, jag installerar vista glatt och förväntar mig nya och spännande saker.
Installationen blev klar och jag installera 3dmark03 direkt.
Till min förvåning fick jag resultatet 21304 poäng.
Jag vet helt konstigt, vista ska ju va ''bättre''
För att skapa en diskussion, har de hänt ngt liknande då ni installerat XP?
Jag förväntar mig inga kommentarer om hur jag kan fixa problemet! För formatera direkt HD och installera lovely XP igen
Kan tillägga att min processor va i fullt arbete även när jag inte gjorde någonting :S
min burk
e6600 2.4 ghz, klockad > 3ghz
3 gig ram-minne
8800 gts (650/1000)
OVER AND OUT