Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Hemst sådant där:/ Det är sådant som sätter sig i hjärnan för föraren resten av livet också. Man får hoppas att det där inte kommer drabba en själv någon gång senare:)
Vad ska man säga... tragiskt för familj och anhöriga, tycker synd om han som körde lastbilen, okej det kan ha varit hans fel men dra åt helvete vad dåligt man skulle må om man hade ihjäl en pojke sådär.
Förbjud mopeder det är bara skit det är hela tiden mopedister som råkar ut för olyckor känner en kille som för kanske 1 månadsen blev påkörd av en bil dom plockade benfliser från hans moped och han blev blind på ena ögat bort med skiten nu innan alla 15 åringar har dött
Jag har själv blivit påkörd av en bil när jag var 15 år och hade moppe :(
Ta mitt inlägg med en nypa salt men det om den killen jag kände var sant och det om mej med :/
#316 ja, och ända så ska mopederna trimmas :) Själv 15 bast och kan inte säga att jag fått leva livet ut ännu iallafall... Hmm, min moped gör 70 knyck och den inte på något sätt trimmad helt original från import firman. Det är en EU moped som ska gå i 45 dock ^.-
#319 Den här olyckan berodde nog inte på att han hade trimmat eller inte, men om du lämnar in din moped på en verkstad så kan du nog strypa din moped på någotvis eller bara hålla 45 :)
#323 det var inte det jag sade heller? Menade bara till de som nu skriver "palla trimma", menade jag att den inte behöver inte vara trimmad för att gå fort :) Jag vill ju inte strypa ner den.. dock fått en liten "plugg" som jag ska sätta in i förgasaren så att det går långsammare.. Usch, jag kör ju mina lagliga 45 km/h (ibland 50)... Iallafall för det mesta... :) Well, R.I.P!
Jag gick i samma No grupp som den här killen i 3 år, han var en kanon kille så jag anser att ni som inte har en aning om vem det är eller hur hårt det här slog folk i hans omgivning behöver inte kommentera.
Jävla idioter som kör mot rött. Det är ju livsfarligt och köra moped i trafiken, oavsett om mopedisten har trafikvett eller inte. Bilisterna ser ALDRIG mopederna, därför mopedolyckor händer så lätt.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
killen som körde lastbilen har avlidit med får nån dag sen antar självmord pga alla skuldkänslor han hade
http://www.corren.se/archive/2 007/6/26/j9fl6es2azljugz.xml
tkr folk som du kan ta sin tuffa attityd å skaffa er ett liv
kan hända vem som helst, man ska vara glad för varje dag man får :)
rip.
Vad ska man säga... tragiskt för familj och anhöriga, tycker synd om han som körde lastbilen, okej det kan ha varit hans fel men dra åt helvete vad dåligt man skulle må om man hade ihjäl en pojke sådär.
Nä fyfan man har det bra!
Jag har själv blivit påkörd av en bil när jag var 15 år och hade moppe :(
Ta mitt inlägg med en nypa salt men det om den killen jag kände var sant och det om mej med :/
OT, R.I.P :(
Fan, man mår ju dålit av att höra om sånt här. Surt för hans anhöriga.