Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ett problem med galen ET-Spelare

Postat av newbJe den 19 Juni 2007, 01:27
16 kommentarer · 80 träffar
Hej, det här är om min kompis som gillar pojksnoppar, men det är inte problemet, problemet är att den här killen har lagt ner all sin fritid på ett spel så kallat Enemy Territory. Men han har ändå inte nått sitt mål än, och det kan han bara göra genom att han vinner röstningen om att bli EC:s bästa spelare som betyder Världens bästa ET-Spelare. Under senare tid har han mått mycket dålig, knappt sätt han i skolan, då jag sett han ute har han gått med gamla utslitna jeans och en random tröja med luva uppdragen. Jag har även hört rykten om att han börjat skära sig om nätterna och man har tydligen hört hans gråt på nätterna.

Och allt det här är pga ångest över att han spenderat sitt liv framför datorn och spelat Enemy Territory.

Så jag tycker vi alla stöttar den här svensken som egentligen är finsk, men bosatt i sverige efter att bott i norge, men har även en farfar som är från italien men han är svensk medborgare genom att rösta på den här killen som "most valuable Player in EC"

Här röstar ni. Killen heter Tornis http://www.crossfire.nu/xrio/p oll/index.php

För att göra en diskussion av det här undrar jag om ni spelat/hört om ET ( Enemy Territory.

Ni kan tanka det här: www.enemy-territory.com

Puss / robert

BTW killen ni ska rösta på är tornis. som är en förkortning av Tornisolita.

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..