Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tog åt sig äran!

Postat av immoo den 18 Juni 2007, 22:32
45 kommentarer · 121 träffar
Jag och några kamrater hade igår samlats för att umgås och ha det trevligt. Vi satt i vardagsrummet med varsin kopp kaffe. Alla hade jättetrevligt och småpratade om allt möjligt.

Plötsligt börjar det lukta illa i rummet. Mina vänner började sniffa i luften och rynkade på näsan. Till skillnad från mina vänner blev jag inte alls förvånad över det inträffade. Det var nämnligen jag som hade släppt ut en otrevlig odör i form av en smygare.

"Usch, vem är det som har fisit?!", utbrast en av mina vänner. "Det är lätt Tjorv3n.", sa en annan då. Jag visste att det inte var Tjorv3n, utan jag själv som hade släppt av fisen. Till min stora förvåning börjar Tjorv3n le stolt och nickar smått på huvudet. Mina vänner finner det inträffade jätteroligt och börjar gapskratta. "Du är för rolig, Tjorv3n!", är det någon som säger. Men det var ju jag som hade släppt fisen, inte Tjorv3n!

Nu undrar jag om det är någon annan som har råkat ut för samma sak eller kanske rent av gjort samma sak som Tjorv3n gjorde mot mig? Jag skulle själv aldrig få för mig att stjäla någon annans fis och ta åt mig äran sådär.

/spexxarn
Föregående tråd

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..