Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Första sånglektionen, TIPS

Postat av rostig räcer den 15 Juni 2007, 11:51
10 kommentarer · 79 träffar
Okej jag erkänner direkt: jag är smått desperat.

Om bara någon timme ska jag iväg till något jag aldrig trodde jag skulle gå på: en sånglektion. Jag är 18 och sjunger någolunda bra, om man ska tro på vad folk säger, och jag råkade väl säga nån gång nära morsan att det skulle vara kul och testa att ta någon sånglektion. Nu är det så att hon har fixat en tid för mig hos någon hon halvkänner för att mest "pröva på".

Sångpedagogen hade bett mig att förbereda en sång och ta med noter till den så att hon kan kompa, och självklart sitter jag nu här utan bägge.

Jag har prövat att googla en del, men vet liksom inte vad jag ska söka på egentligen. Därför frågar jag nu fragbite som sista lösning :P (innan jag annars tar en skitlåt d.v.s. ^^)

Har ni några tips på låtar eller tips på sidor där det finns en jävla massa noter så SKRIV! Och inga pundarförslag, det suger och det är inte ens roligt.

Tack
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..