Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Avslutningen

Postat av RandomFantom den 13 Juni 2007, 16:05
39 kommentarer · 53 träffar
Idag fick man äntligen sluta skolan för den här terminen, och sommarlovet skulle börja. Så, på morgonen runt kvart över 8 börjar jag traska till skolan med ett glatt humör med tanken i huvet att snart är skolan över. Jag kommer till skolan halv 9 och kommer till vårat klassrum då vi presis ska gå ner till ljushallen för att kolla på dans uppvisningar prisutdelningar, rektorns tal, osv. Jag och mina kompisar går ner och sätter oss i ljushallen för att kolla på uppvisningarna, som alltid suger ganska hårt. Fast det är ganska naajs att kolla på dans brudarna i sin taighta och korta kläder.

När all den där skiten var klar och bara rektorns tal kvar, sen skulle man äntligen få sommarlov. Mitt under talet så kollar jag upp mot andra våningen där Eldar ( en ryss som går i special klass ) står och riktar en svart glock mot rektorn. Det är ingen som ser vad som håller på att hända. WTF! Tänker jag och undrar vad jag ska göra. Jag bestämmer mig för att inte göra något och lutar mig till baka för att njuta av katastrofen som om bara några sekunder trodligen skulle inträffa.

PANG! Ljudet från pistolskottet ekar i hela hallen. Och där på scenen ligger rektorn helt livlös med ett skotthål mellan ögonen. Blodet rinner snabbt ner mot golvet och en pöl bildas snabbt. Folk skriker och paniken är oundviklig.

Själv satt jag ner lung och sansad och skrattar lite med tanke på att det var den sjukaste skolavslutningen jag varit med om.

vtr// Peace Out
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar