Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Studenten, hemskt.

Postat av KARAMELLKUNGEN den 10 Juni 2007, 14:50
128 kommentarer · 85 träffar
Hej.

Tog studenten i Fredags. Hade självklart mycket kul, speciellt på slutfesten.

Idag börjar man dock fundera. Nu har man som sagt tagit studenten och är en "fri" man. Det är ju bara hemskt! Vad ska man göra nu?
Jag menar, att gå i skolan var ju fan lyxigt. Gå dit, ha roligt med polare och få en extra tusenlapp i plånboken varje månad. Spana i tjejer och ha roligt :D
Det var inte helt fel.

Nu känns det som man åldrats. Mentalt då det vill säga.

Nu är man ju nästan vuxen och livet väntar. Inga mer "fjortisfester". Snart är man ju för fan 20 år! Kan knappt kolla på tjejer som är 16 bast då.

Det värsta är det sistnämnda med alla tjejer!

Planerat för sommaren är att dra ner till landet, vilket jag lovat mina farföräldrar, och hjälpa dem med lite jobb samt träna (springa osv).

Att åka ner dit några månader utan att knappt ha någon kontakt med en tjej känns så jävla hemskt.

Känns så jävla hemskt alltihop. Sitter här i djup självömkan och skriver av mig lite för att kanske få lite hopp från någon.

Tack för mig.
Föregående tråd
Nästa tråd

128 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 128 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..