Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Idiot ringde polisen och sabbade allt.

Postat av anckarsvard1234 den 10 Juni 2007, 02:43
197 kommentarer · 234 träffar
Så jävla vidrigt. Min polare hade ordnat en seriös fest med vakt och lista och så han hade bjudit ca 70 pers till hans våning som är en riktig party våning. Iafl Efter ca 2 timmar när typ alla är där och den börjar komma igång så börjar alla gorma om att snuten är där. Och visst fan kommer det in 5-6 snutar som börjar lysa med ficklampor och leta igenom lägenheten.

Jag frågade varför de hade kommit och polisen sa att de hade fått ett samtal om att det var slagsmål och blod i lägenheten.

Alltså hade nån jävla idiot som inte vart bjuden ringt och sagt till snuten att det var slagsmål i lägenheten för att sabba festen. Detta ledde till att min polare blir anmäld till socialen och att hans föräldrar hamnar i massa skit då det självklart fanns alkohol i lägenheten.

Tycker bara det är så jävla svinigt av äcklet som ringer ENDAST för att förstöra. Dock så undrar jag verkligen vad fan polisen har för rättigheter att storma in i vilken jävla lägenhet dom vill ?

Måste dem inte ha husransansakans tillstånd? Skulle va rätt intressant om nån visste eller varit med om nått liknande. Förövrigt , inte för att vara en jävla acab tönt, så tycker jag att poliser i många fall är jävligt äcklig fascister som är så in i helvete högfärdiga pga av deras läge. Fyfan.
Föregående tråd
Nästa tråd

197 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 197 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..