1
Studentbrudar á la fontän
Postat av kg- den 9 Juni 2007, 14:58
122 kommentarer · 169 träffar
Igår var den lyckligaste dagen i mitt liv, jag tog studenten... Bla bla bla... ni fattar... Men iaf, jag och min flickvänn fick ett infall och bestämde oss för att bada i en fontän. Av med kläder, ner i vattnet och sen bar det iväg. Fler och fler av våra vänner hängde på och jag måste få lov att säga att det var jävligt trevligt.
Men, till sak - när vi har som roligast så kommer det nån jävla brat-snubbe och börjar plåta och påstår att han kommer från nån hemsida som heter nått i stil med pickaboo eller peek-a-boo, nån som vet vad deras hemsida heter? Jag är jävligt sugen på att se de där bilderna för jag var lite för packad för att ta tillfället i akt och kolla in min flickvänns heta kompisar utan kläder...
Men, till sak - när vi har som roligast så kommer det nån jävla brat-snubbe och börjar plåta och påstår att han kommer från nån hemsida som heter nått i stil med pickaboo eller peek-a-boo, nån som vet vad deras hemsida heter? Jag är jävligt sugen på att se de där bilderna för jag var lite för packad för att ta tillfället i akt och kolla in min flickvänns heta kompisar utan kläder...