Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Triple protein

Postat av dadiduda den 8 Juni 2007, 14:48
11 kommentarer · 188 träffar
"Högvärdigt sportprotein" Igår så köpte jag "Triple protein" och börjar med att äta frukost på morgonen, därefter så äter jag lunch och sedan så skippar jag middagen för jag orkar inte och tränar istället motionering i 50 min. Efter träningen så tar jag en proteinshake och efter så skippar jag kvällsmaten eller så tar jag en shake istället. Det är min vanliga dag. Men jag har hört att man blir stor av den och stämmer det eller inte? För jag frågade hon som jobbar på affären om man går ned i vikt av det och hon svarade ja och att musklerna byggs samtidigt..

Jag googlade i minuter och till slut så hittade jag en länk där det stog följande punkter om den.

Effekter:

• Ökad muskelmassa

• Optimal återhämtning

• Höjer immunförvaret

• Stimulerar fettförbränning

• Mycket högt biologiskt värde

Kan ni då förklara för mig på dessa punkter, förstår inte vad en del av dessa effekter innebär....

Jag väger 89 kg och har en midjemått på 102 och frågan är om ni tycker att jag ska fortsätta och om vad ni tror att det kommer att hända med min kropp därefter...

OBS! Tränar 50 min motionering varje dag och styrketränar 2 gånger i veckan...

EDIT: Om jag väljer att ta bort styrketräningen och motionera varje dag ist vad säger ni då? Men jag ville veta om Tripple protein är bra för mig eftersom att Stimulerar fettförbränningen...
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..