Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rieju RRX och I-Net probs

Postat av Låst konto 70812 den 8 Juni 2007, 10:02
19 kommentarer · 286 träffar
Tjooo!

Jag behöver hjäl med några saker...

Det ena är att mitt i-net krånglar.. Det fungerar inte i huve taget.

Och när jag felsöker anslutningen med Windows då står det att ip inte kunde förnyas. Och om jag felsöker med MSN så står det ett X på Getway men om jag skriver i 192.168.0.1 på Getway manuellt då får jeg X på DSN och Huvudingångar.

För nåra dar sen stängde Telia ner I-net här sen satt dom på det och sen dess har det inte fungerar för mejj :( Den fungerar för alla andra i min familj men inte för mejj :( Jag har provat byt blats på Nätvärkskabeln med min bror och endå fungerar det inte..

Jag Började fundera över fall det var mitt nätvärks kort som pajjat.. Men datorn kan urskilja på Om det sitter en Nätväkskabel i datorn lr ej Så då kan inte det va pajj lr? + att när jag går in och kollar så står det att det fungerar korekt

Sen har jag lite frågor om Rieju RRX 06 :)

Det är så att jag har tänkt plocka av strypningen i kröken om nåra dagar så jag har nåra frågor..

1. Är det en strypning lr en plugg som sitter där? alla säger olika?

2. Kan man plocka ur hela? en del av mina kompisar säger att den inte går då , att man bara ska ta ur halva.

3. HUr fort blir den att gå efter det om jag INTE drevar om den?

4. Detta är första gången jag ska göra dett så är det nått jag bör tenka på? Vilka verktyg behövs osv :) Äre bara att skruva upp kröken och plocka ur den lr? I värsta fall får jag ta hjälp av en kompis :P

Thx for help :)
Föregående tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..