1
Ringde Svenskaspel NU!
Postat av Ferna den 7 Juni 2007, 01:43
25 kommentarer · 209 träffar
Hej! Jag ringde just Svenskaspel, för att ställa några frågor angående deras spel, åldersgränser osv, och ja det var 18 år på alla. Men det roliga var haha, när ja ringde då trodde jag absolut inte att det var någon som skulle svara, men det var det..
Telefonsamtalet:
Hej och välkommen till svenskaspel det är Olle! (Med väldigt trött och nyvaken röst)
Jag: Hej, har ni öppet såhär sent?
Han: Ja vi har öppet dygnet runt! (mycket trött röst)
Jag: Okej, det är ju bra. Jag har en fråga, har alla era spel 18 års åldergräns?
Han: ja det har dom (helt slut låter karln)
Asså det som vi ska diskutera hur många tror ni det är som ringer till svenskaspel vid denna tidpunkt? Sen tror ni han låg och sov på jobbet? XD jag tyckte faktiskt detta var lite skojsit,, (natthumor)!
EDIT: vill även tillägga att jag frågade fall oddsen på Mixen var rörliga och det var dom, så ni inte undrar ifall det här var det enda vi talade om :P
Telefonsamtalet:
Hej och välkommen till svenskaspel det är Olle! (Med väldigt trött och nyvaken röst)
Jag: Hej, har ni öppet såhär sent?
Han: Ja vi har öppet dygnet runt! (mycket trött röst)
Jag: Okej, det är ju bra. Jag har en fråga, har alla era spel 18 års åldergräns?
Han: ja det har dom (helt slut låter karln)
Asså det som vi ska diskutera hur många tror ni det är som ringer till svenskaspel vid denna tidpunkt? Sen tror ni han låg och sov på jobbet? XD jag tyckte faktiskt detta var lite skojsit,, (natthumor)!
EDIT: vill även tillägga att jag frågade fall oddsen på Mixen var rörliga och det var dom, så ni inte undrar ifall det här var det enda vi talade om :P