Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

<3 Telia

Postat av jimboe den 2 Juli 2004, 16:42
16 kommentarer · 386 träffar
I början av april bestämde vi oss för att lägga ner Telia och byta till BBBs 10/1 tjänst. Vi meddelade Telia att vi ville säga upp abonnemanget där så snabbt som möjligt. Några veckor senare fick vi ett brev från Telia där det stod att uppkopplingen kommer att försvinna 11 juni. Happ inget konstigt med det, blir utan internet några dagar medan BBB fixar sina krejjer. Men efter 2 veckor har jag fortfarande inte hört något från BBB så vi ringer och kollar vad som händer, till svar får vi att Telia har meddelat BBB att 5 juli upphör abonnemanget, och då kan BBB koppla in sitt.

#¤P)(/=")(AARGH #/¤=)""#¤/("TELIA#)(/&¤")( /69# ¤#"%4

Iaf, jag orkar inte ringa till Telia och hålla på och tjaffsa så jag väntar lugnt och fint. Men idag fick mor nog och ringde till Telia, då svarade dom att internet ska fungera till 5 juli. M, just det. Jag testar självklart igen, kopplar om mellan modemet och routern, ändrar inställningar. Inget händer. Så testade jag kring 15:00 igen, då fungerar internet...

Vafa lls? Blev Telia ledsna när vi ska byta så dom tar bort uppkopplingen och låter oss vänta 1 månad innan vi kan få internet igen? Måste ha varit något sånt eftersom att det fungerar när man ringer.

EDIT: har också fått en trevlig räkning från Telia, där vi ska betala för bredband fram till augusti. låter logiskt

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..