Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Programmering A

Postat av Mo0rbid den 6 Juni 2007, 10:08
13 kommentarer · 47 träffar
Nu är det så att jag har gjort klart slutprovet för programmering A. Jag frågade läraren innan upprepade gånger VAD det va han ville att jag skulle kunna för MVG.

Han sa att jag skulle kunna funktioner och stränger etc väldigt bra för MVG (+allt annat i pärmen).

Då jag väl fick MVG-uppgiften på slutprovet så blev jag ganska besviken då jag inte ens fick visa vad jag kunde.

"Skriv ett program som med en loop räknar ihop 10000 av dessa termer.

1 - 1/3 + 1/5 - 1/7 + 1/9 - 1/11 ....

Sedan ska alltihopa multipliceras med 4 och skrivas ut med 4 decimaler."

Saken med denna uppgift är att det har ingenting med det läraren hade sagt att det skulle vara... Jag försökte verkligen fixa det där jävla programmet med jag kunde inte lyckas.

Läraren hade sagt flera gånger att det som krävdes för mvg var att vi skulle kunna väldigt mycket om funktioner och stränger etc men när vi väl får uppgiften så är det bara en uppgift från typ kapitel 3 fast man måste kunna tänka logiskt och kunna använda printf ... ganska besviken
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar