1
När natten är som mörkast (BOK) hjälp!
Postat av DREAMAR den 2 Juni 2007, 21:13
5 kommentarer · 90 träffar
Ska redovisa boken När natten är som mörkast av John Marsden på måndag, och har inte börjat läsa ens.. haft mycket o göra osv :) Och ja, jag har googlat och letat på sidor men inte hittat någon bra text om denna bok. Det jag hehöver hjälp med är om ni som läst den kan förklara en händelse i boken, det är när någon av dom 8 vännerna dör, hittar inte det kapitlet så det vore sjysst om om någon som kommer ihåg vad som hände bara kunde berätta lite snabbt vem som dog, hur han/hon dog osv. Uppskattar också all annan random info om boken och handlingen, tack ! :D
Diskussion: Har ni läst den boken eller nån i serien? vad tyckte ni , vilken är bäst?
Själv har jag bara läst den första, Imorgon när kriget kom, och den var jävligt bra. Så ska ta och läsa När natten är som mörkast när jag får tid, i sommmar kanske.
Diskussion: Har ni läst den boken eller nån i serien? vad tyckte ni , vilken är bäst?
Själv har jag bara läst den första, Imorgon när kriget kom, och den var jävligt bra. Så ska ta och läsa När natten är som mörkast när jag får tid, i sommmar kanske.