Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CBS Norrtälje. Knivmordförsök.

Postat av rexarc den 2 Juni 2007, 15:39
12 kommentarer · 237 träffar
Efter en dag med tjutande ambulanser, 10-tals polisbilar och en ambulanshelikopter så undrar man ju såklart vad som har hänt i den lilla staden Norrtälje.

Just nu idag så anordnas en motorcykeltävling känd över hela landet. Där ställer folk ut sina motorcyklar och folk får rösta på dem i olika klasser. Tävligen namn är Custom Bike Show.

Min flickvän är där och kollar och jag är livrädd då jag hör att det har skett ett mordförsök med kniv på en stackars person av ett mc-gäng. Så jag ringer upp direkt och frågar vad som har hänt.

Då förklarar hon att hon och hennes fader har snackat med en polis och det var något mc-gäng från Stockholm som hade stuckit ner en person med kniv, som direkt fördes med ambulanshelikopter till Karolinska i Stockholm.

Polisen letar fortfarande efter dom misstänka. Jag undrar bara, mitt på ljusa dagen? Bland flera tusentals folk liksom? Dom borde ju inte komma undan bara sådär.

Har inte källa än med det borde stå på aftonblandet inom kort.

Vad händer med dagens samhälle egentligen, har skett två stucken mordförsök med kniv i Norrtälje-trakten och ett brutalt seriemord där en narkotiapåverkad person stack ner en familj som satt ute på deras går och åt, varav 2 stycken dog. Detta bara under år 2007.

Tyck till och skriv era åsikter. Har det hänt något mord eller mordförsök med kniv där ni bor?
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..