Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jagad av polisen vad kan hända?

Postat av flötKaerra den 2 Juni 2007, 10:47
50 kommentarer · 94 träffar
Hej i går var det så att vi stog och vänta på lite godsaker på en parkering. Jag och 3 kompisar. Ena killens moppe är trimmad, varför jag skriver det kommer senare. Polisen åkerförbi oss nanana shit same tänkte vi sen vänder dom håll när kompisar gav pengar till mig så dom tror alltså vi langar knark. Dom ringer genast ditt 2 bilar till men innan det. Så han jag och ena kompisen (med moppen) och springa, varför jag sprang vet jag inte men jag sprang iaf med han. Dom andra börja gå men polisen stanna dom. Sedan fråga polisen bla bla vem var killen med luva och svart jacka (kalle nordling) svara han då. Alltså mitt riktiga namn är inte det men han ha mitt riktiga namn till polisen.. Dom hade fått anmälan om att vi stog o höll på med nåt där. Sedan när polisen åkt kommer jag och kompisen fram tar moppen och stiker senare på kvällen säger kompisar vad dom sa bla bla dom kolla vart vi bodde och massa sådant.. Tog hans reg nummer osv.

Vad kommer/kan inträffa mig nu när vi är misstänkta för sprit och knark smuschel??!?!!

JAG VET INTE VARFÖR JAG SPRANG! ^^

( Tog kalle nordling som ett ex på mitt namn )

EDIT:

Mina 2 kompisar som blev stanade..

Ena kände ingen utav oss sa han och andra bara mig..

Undrar mest om du kommer ringa / komma o hämta mig på förhör lr nåt ..
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..