Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Komma undan Antipiratbyrån?

Postat av don Patrik den 30 Maj 2007, 18:55
16 kommentarer · 38 träffar
Kan man ha såhär i rotmappen i ett textdokument på DC utdelat och sluta oroa sig över Antipiratbyrån?

Filnamnet på textdokumentet är "!!VARNING!! LICENSAVTAL LÄS FÖRST"

"FÖLJANDE GÄLLER EJ DENNA FIL
1. Dessa filer är EJ menade för offentligheten, de är endast privata säkerhetskopior.

2. Om Du, av någon anledning, "laddar hem" någon fil utan mitt medgivande, så bär du ansvar för konsekvenserna.

3. Om Du laddar hem ett spel/ett progam/musik eller annan copyrighted data, så SKALL DU TA BORT DEN INOM 24 TIMMAR OM DU INTE ÄGER ORIGINALET.

4. Om Du arbetar som polis/för Antipiratbyrån/myndigheten eller dylikt så måste Du lämna min utdelning omedelbart; Du har INTE rätt att ladda hem mina filer.

5. Om Du laddar hem något från mig utan att läsa igenom och förstå detta textdokument så bär Du ansvar för konsekvenserna, inte jag.

6. Om Du av nångon anledning inte förstår detta avtal bör Du lämna min utdelning omedelbart !"

Har ni en sådan i er rotmapp?

36 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..