1
Sverige - Danmark!
Postat av J Zanetti den 29 Maj 2007, 19:33
23 kommentarer · 27 träffar
Match på Lördag igen, mot Danmark, i Danmark. Hur går det? Vilka spelar?
Min startelva ser ut så här om Zlatan kan spela för fullt, annars spelar Rosenberg från start, han har spelat grymt i Tyskland på sistone.
Backlinje och sånt är ju inte så kul i sveriges landslag men jag tycker att Stenman ska spela från start. Isaksson i målet, han har fått spela lite nu och han är en bättre målvakt än Shaban, så enkelt är det. Svensson är bäst i allsvenskan, om det nu säger så mycket, och han har spelat bra i landslaget så han är given på mitten.
Elmander är typ bäst i den franska ligan så det är väl inte så mycket om snacka om, finns säkert en del idioter som vill se Allbäck men ni kan dra från den här tråden.
- - - - - - - - - - Isaksson - - - - - - - - - - -
Nilsson- -Mellberg- -Hansson- -Stenman
- - - - - - - - - -Linderoth- - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - -Svensson- - - - - - - - - - - -
- Chippen - - - - - - - - - - - Ljungberg- - -
- - - - - Ibrahimovic- -Elmander - - - - - - -
Min startelva ser ut så här om Zlatan kan spela för fullt, annars spelar Rosenberg från start, han har spelat grymt i Tyskland på sistone.
Backlinje och sånt är ju inte så kul i sveriges landslag men jag tycker att Stenman ska spela från start. Isaksson i målet, han har fått spela lite nu och han är en bättre målvakt än Shaban, så enkelt är det. Svensson är bäst i allsvenskan, om det nu säger så mycket, och han har spelat bra i landslaget så han är given på mitten.
Elmander är typ bäst i den franska ligan så det är väl inte så mycket om snacka om, finns säkert en del idioter som vill se Allbäck men ni kan dra från den här tråden.
- - - - - - - - - - Isaksson - - - - - - - - - - -
Nilsson- -Mellberg- -Hansson- -Stenman
- - - - - - - - - -Linderoth- - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - -Svensson- - - - - - - - - - - -
- Chippen - - - - - - - - - - - Ljungberg- - -
- - - - - Ibrahimovic- -Elmander - - - - - - -
Vinner Sverige?
48 personer har röstat