Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

datorn startar inte

Postat av squier den 27 Maj 2007, 01:38
50 kommentarer · 287 träffar
hej det är så att jag bestämde mig för att formatera min dator eftersom den är så jävla kass just nu och snart blir det DH. Det gick inte att formatera på min dator pga någe skit så jag tog min hårddisk och åkte hem till en polare för att formatera. Allt gick bra och hårddisken funkade hemma hoss han så jag tar och drar hem och ska starta datorn. Men jag kmr inte långt innan det kommer upp någon text där det står att jag har nya inställningar lr något. Nu kom jag också på att jag tog hans ektiveringskod lr had det heter eftersom inte jag hade min med mig, om det nu kan vara det men jag tycker dock att värkar konsticgt eftersom det ska ju gå att starta någon annans hårddisk i en annan dator. Så nu undrar jag om ni vet vad det är för hel och hur jag fixar det.

EDIT: okej nu har jag fått svar från många att jag ska köpa ny hårddisk så nu funderar jag på det. men om jag köper en ny så lär ju det bli samma fel när jag ska formatera den andra hårddisken även fast jag bara ska installer ett os på denna lr?.. va kostar en sata hårddisk ungefär och vilka är bra?
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..