Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Värsta skada?

Postat av Angus MacGyver den 26 Maj 2007, 15:23
36 kommentarer · 137 träffar
Tjenare.

Jo jag undrar vad er värsta skada har vart? hur den gick till och när typ..

Min va faktiskt tidigare idag när ja hade match mot Trollhättan FK. Det va ca 3min in på matchen och ja spelade anfall och ja gick in i en närkamp med en motståndare och han skulle rensa bort bollen, men istället för att träffa bollen träffa han min högra knäskål och den gick ur led om man kan säga så och satte sig ca 3-4cm utåt höger.

Fick färdas till uddevallas sjukhus där dom konstanaterade att de bara va en kraftig blödning, för dom trodde att nått hade gått av pågrund av att de va en så pass kraftig blödning.
Men så tömde dom knät på blod och det va inte lite så satte dom en binda om knät och så fick man låna ett par kryckor och dom ska man gå på i 2-3veckor, sen blir det sjukgymnast.. Har tunering i sommar "dana cup" men det är inge fara, ja kan va med på den sa läkaren så det va jäkligt skönt..

Så, nu vill ja veta hur er värsta skada var. Var den va, när och hur?

//invalido
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..