Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stånd ägare på maknader helt cp?

Postat av Låst konto 70812 den 26 Maj 2007, 01:47
40 kommentarer · 67 träffar
Hej! Hej!

Ska berätta om en händelse som hände mej och mina kompisar idag..

Lr igår (Torsdag den 24/5)

Jo det var så att vi hade tänkt att köpa en tändare :)

Så vi gick iväg mot det ståndet som hade dom snyggaste tändarna.

Men när vi kom dit upptäckte vi att dom redan hade plockat ihop allt och satt en presenning över. Så vi börja gå tillbaka , Men då sa min kompis vi kanske ska gå tillbaka och knacka på för dom kanske vill sälja det till oss ändå. Så vi gick tbx. När vi kom dit så knacka min kompis på presenningen men det hördes juh inte xD (Eftersom det inte är ett hårt material utan bara tunn plast) Så Jag börja ropa "Hallå!" Typ.. Men jag fick inge svar , Då såg jag att det var ett litet hål i presenningen så jag kolla in genom det. :)

Jag kolla noga men jag såg ingen där. Då skriker någon "Va fan håller ni på med! Jag vänder mej om och då är det dom som har ståndet mitt emot som står och skriker.

Han bah: "Ni låter andras stånd vara!"

Vi: "Aaa men vi skulle bara knacka på om det var nån där för vi ville köpa en tändare :)"

Han: "aaa visst , Nästa gång jag ser er trycker jag upp den här i arslet på er så tar han fram en lång jätnstång"

Ha ha då blev jag faktiskt lite rädd xD ha ha aja hur som helst han fortsätter skälla ut oss och härja men till slut så släpper han iväg oss så vi börjar gå , Men när vi hunnit 1-2 m bort då skriker han

Han: "Ni vet det gör ont att få ett svärd genom huvudet"

Vi: "Vaaah!??"

Han: "Jah dom som äger det där ståndet säljer svärd"

Han: "Och det gör ont att få ett vasst svärd i sig"

Vi: "?????"

Han: "För så gör vi med sånna som er bara så ni vet"

Jag vart faktiskt jävligt pist på den gubben för vi fick inte en jävla chans att förklara oss....

EDIT:

Jag är 15 år.

Och han var inte en turk :P

Han sålde tröjor!

Tändaren skulle vi ha till att tända våra cigg :P

Gubb jävel?

117 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..