Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brutet ben:S

Postat av skaparn den 25 Maj 2007, 22:58
38 kommentarer · 26 träffar
Tjena fb, nu är det såhär att jag lira fotboll med grabbarna igår helt plöstligt sprang något jävla fyllo in på ålan och gav mig en redig spark i magen.

Jag fick astungt och andas så polarna ringde direkt efter ambulansen.

Ambulansen var där på 7 min och jag var inne på sjukhuset efter kanske 15 min.

Väl där fick jag höra att mitt revben hade blivit insparkat och ligger nu lutat mot ena lungan, dom kan förståss operera så det på sikt inte bkir något problem.

Men dom har sagt att i stort sätt hela sommaren är förstörd.

Och med det menar dom INGET badande, inget festande, inge fotboll osv osv

För att allt som är ansträngande eller medför risker att jag kan rammla kan orsaka stora problem, jag kan till och med dö.

Så vad tycker ni på fb att jag ska göra hela sommaren när alla polare är ute och "leker"

Btw jag vet att jääävligt många kommer skriva spela cs, men som ni säkert förstår så kommer man tröttna på det så plzzz seriös idéer om vad man kan göra :S

MVH er Skapare

OT jag menade att revbenet var brutet om ni inte fattade :S

#10 jag hade typ småbråkat med han dagen innan men jag trodde verkligen inte att det var något allvarligt, vi hade typ varit polare sen lekis ;S

Synd om mig?

120 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..