Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

igår natt

Postat av snarkeR den 21 Maj 2007, 14:18
88 kommentarer · 49 träffar
hej frabbite...

igår natt när jag kom hem till min flickvän så ville ha ovanligt vis ha sex med mig. Jag tackade nej för att jag inte var sugen jusst då.
NÄr hon fick höra detta blev hon rasande och drog upp hela historien om (älskar du inte mig? tycker du att jag är ful? är jag o sexig osv) efter några minuter blev jag rätt trött på att höra detta WAJS, så ag bad henne att HÅLLA KÄFTEN..
dåå blv hon helt till sig och började svinga emot mig, jag försökete fly men hon va för snabb..
Då ser jag sovrums fönstret, jag känner på mig att detta är mina ända räddning och tat hoppet ut på gatan. Hon hoppar efter och jakten fortsätter....
Jag kommer fram til en liten lekplats där jag gömmer mig under en gammal stock och ligger där tills hon går hem..
fyfan detta va det hämskaste jag har varit med om:S

hjälp mig frabgite!
tycker ni att jag gjorde rätt som sprang? eller skulle jag försökt hjälpa henne eller ngt?

puss

88 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 88 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..