Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mina föräldrar har spårat ur. HJÄLP!

Postat av BohmaN^ den 20 Maj 2007, 21:42
267 kommentarer · 180 träffar
Jag ska börja med att berätta att jag fyllde 18 år i mars och jag har för tillfället datortid på 3 timmar per dag, något som jag tycker är sådär, men ganska ok ändå (inte på helger).

Men nu helt plötsligt igår när jag inte hittade på någonting på lördagskvällen eftersom ingen annan av mina polare gjorde det så spårade de ur totalt och invaderade mitt rum, båda två. För tillfället höll jag på att skriva en inlämningsuppgift till skolan, men inte ens det fick jag göra, även fast jag hade datortid kvar! De tycker att jag inte ska sitta inne på lördags- och fredagskvällar. Men vafan, det hände ju inget den här kvällen. Jag var ju för fan ute och festade dagen innan!!!

De tog med mig ut till vardagsrummet där vi började diskutera en massa (jag ägde dem, fast de lyssnar inte). De meddelade mig att de nu bestämt att de ska skära ner på datortiden och att jag bara kommer få EN ENDASTE TIMMA per dag på sommarlovet. Jag hade lust att skjuta en kula genom pannbenet på dem. Vafan inte en jävel sitter så lite framför datorn, och inte minst på sommarlovet.

Så min fråga till er kära fragbitare är: vad ska jag göra? Jag är 18 år men de lyssnar inte på mig. Jag vill flytta hemifrån, men har inte råd. :(
Föregående tråd
Nästa tråd

267 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 267 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..