Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kos kommer man in?

Postat av Låst Konto 49333 den 20 Maj 2007, 12:10
26 kommentarer · 151 träffar
Hejsan, ska till Kos (Grekland) den 14 juni och undrar om jag och min kusin som ska ner dit kommer in på alla ställen alltså barer,nattklubbar m.m..jag e 23 kusinen e 16 vi ser ut som lite äldre och vi har självklart skägg m.m.. och är inte eller jag är halv :)..

Men ni som har vart där är det lätt att komma in om man är under 18? Går det att ta sig ett par groggar på baren osv..

Vart ska man gå för billig dricka om man åker till KOS?

Hoppas ni håller er till denna ort nu och inte säger åk dit lala.. jag kan inte ändra biljetterna de är redan betalda.

Tack för mig hoppas ni kan svara på detta eller ge mig en guide sida eller nåt om kos :)

Edit: Trodde ni var lite mer mogna än att ge mig google.. Men har redan sökt så dessa kommentarer undanbes.

Edit2: Men eftersom att drinking age är 16 år i hela Grekland och självklart Kos så borde det väl va lättare än andra länder? Rätta mig gärna om jag har fel

/ FotbollspelareNs lillebrorsa.
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..