Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ang: Trafikregler. (Övergångsställen)

Postat av http://www.guar den 18 Maj 2007, 01:46
17 kommentarer · 207 träffar
Hejsan.

Vill bara börja med att jag kanske inte stavar som en gud, Men jag gör mitt bästa och jag ber om ursäkt om ni tycker det är jobbigt.

Men jag ber er att inte skriva onödiga kommentarer och att förstöra tråden på det viset. Jag vill gärna att ni skall skicka ett "Meddelande" till mig om ni ser något stavfel.
–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––– 0;–-

Till Topicen.

Jag har tröttnat på den nya reglen "Trafiken skall ge företräende till gående på obevakat övergångsställe."

Det jag blir irriterad på är att dem som går över gatan inte bryr sig ett "¤#%# om jag behöver tvärnitta eller inte. Samma med Cyklisterna. Ringde Polisen här i Helsingborg och enllit "Reglen" skall cyklister leda cyklen för att fordon skall ge dem företräde. men 90% skiter fullständigt i det.

Jag som kör en lastbil på jobbet vet mycket väll att det är väldigt väldigt jobbigt att "tvärnita" med flera ton last på flaket.

Vad tycker ni?

37 personer har röstat
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..