Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Felaktigt betyg?

Postat av Batna den 16 Maj 2007, 11:07
27 kommentarer · 38 träffar
HAHAHA. Jag tror jag dör! Denna Fredrik tycker sig ha blivit felaktigt betygsatt för en uppgift om Kina.

För er som inte läser artikeln så har alltså Fredrik fått i uppgift att skriva en uppsats, observera SKRIVA(!!!). Varpå Fredrik frågar sin storasyster om han kan använda sig av hennes uppsats(som hon fick MVG på,2år tidigare) om samma land och jag citerar: "Jag frågade henne om jag fick låna hennes uppsats och bytte bara framsida, säger Fredrik."

Nu vill Fredrik få det till orättvist betyg.Han fick bara G. HAHA

I mitt tycke borde han inte få mer än ett IG som betyg, det där kallas att kopiera någon annans arbete. Helt otroligt!

För att fylla upp en diskussion, har ni någonsin uppnyttjat andras arbeten och fått bra betyg för det?

Edit:

Många kommentarer om att läraren inte uppmärksammade att det var samma arbete men det jag stör mig mest på att han nu anser han sig blivit felaktigt behandlad.

Hade jag varit i Fredriks skor så skulle jag varit nöjd med ett G som han inte lyft ett finger för men ist. går han till Aftonbladet, avslöjar att han kopierat ett arbete o GNÄLLER över sitt betyg........

Vilket betyg borde Fredrik fått?

120 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..