Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polarens bröllop :S

Postat av skaparn den 14 Maj 2007, 22:19
148 kommentarer · 149 träffar
Hejsan alla fbare i fredags hade min polare planerat in hans livs lyckligaste dag(?)

Han är ihop med en otroligt söt 23 årig (han är 24, jag är 19) och nu hade dom planerat in giftemål.

Jag var "bestman" till bröllopet och kände mig mycket stolt (Vi är 3 st som brukar hänga ihop och den sista polaren blev tjurig för att inte han blev det, dom hade ju känt varandra längre osv)

Aja tillbaka till händelserna timmarna innan vigseln så bestämde jag mig för att gå ut på balkongen till "slottet" när jag står där och andas in den friska luften hör jag stönande från rummet brevid, mycket tysta med efterssom det är ett litet lufthål mellan rummet och balkongen gick det inte och missa.

Som sagt, jag hörde stönande inifån rummet från en tjej som lät EXAKT likadant som Sara (Polarens girl), men jag visste att Stefan (Saras kille) var det nere och fixade någon överaskning. Alltså måste Sara ligga med någon annan på bröllopsdagen var min första tanke!

Jag blev röd som en kräfta i ansiktet (av ilska) och slet upp dörren (som förövrigt var låst men blir man arg så blir man) och där ligger dom Sara och min andra polare helt svettiga och med hans st*ke i hennes fi**a fy FAN ASSÅ!

I alla fall visste jag inte hur jag skulle beteé mig så jag sa inget (ångrar det nu) men nu känns det försent för att berätta sanningen för Stefan så vad ska jag göra?

Sara har lovar att det aldrig ska hända igen, hon har till och med errbjudit mig sexuella tjänster för att vara tyst.

Vad tycker ni att jag ska göra? ge nig råd, mår dåligt som fan. :S

BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ FB, jag är typ deprimerad och vet inte vad jag ska ta mig till och allt jag får till svar är myttarn, Tack så jävla mycket, trodde det fanns några vettiga personer kvar på fb

Jag fattar att det lät dubbelmoral det där med att hon erbjöd sexuella tjänster, men jag måste ju säga vad hons sa, ANNARS skulle det vara en mytt

Edit: #35 du tror jag var sugen på att ta bilder från bröllopet när jag visste vad som hänt?

Borde jag berättat direkt?

301 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

148 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 148 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..