Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Omogenhet

Postat av Nimos den 13 Maj 2007, 13:51
15 kommentarer · 107 träffar
Ja, det finns säkert många trådar av detta slag.

Jag kommer inte kopiera nån text, för så lågt sjunker jag inte.

För var dag, kommer säkerligen tusentals bara omogna och idiotiska kommentarer fram på forumet, jag blir tröttare för var dag jag ser en så himla omogen kommentar och nu förvånar det mig att jag ändå fortsätter att gå in på Fragbite.se.

Jag sitter mest på de delar som handlar om "Övrigt", där det finns gott om oviktiga/onödiga trådar, omogna kommentarer och folk som spelar "coola" inom "Det Anonyma Internet". Hur lågt kan man sjunka, att "gå på" folk över internet egentligen?, hur "coolt" är det liksom?. Att se på "ungdomarnas" så kallade "syn på Sverige/Världen", så skäms jag för det mesta.

Jag klagar inte på att detta forum är dåligt, utan mer att vissa medlemmarna måste mogna till.

Enligt mig, så handlar omogenhet om vad andra anser om personens tänkande, personlighet och beteende, men även den process i hjärnan som händer under tonåren. Det FINNS, som i allt annat, undantag som verkligen är omogna, som håller på att utvecklas, det kan man inte rå för, bara vänta, men över halva Fragbite kan omöjligen vara av den riktiga sorten "omoge. Visst finns det väldigt unga medlemmar också, men det GÅR att vara mogen då också, kanske inte alla, nej, men de flesta klarar av det.

Många saker "Ni" säger på detta forum, skulle ni våga säga det om ni träffa personen på riktigt?, många har frågat om detta, men seriöst, hur moget är det liksom?.

Visst, omogenhet kan vara "kul", man måste ju ha kul under ungdomen, men då också med gränser

Jag tycker bara det har gått alldeles för långt på alldeles för många trådar.

Jag anser inte migsjälv som världens mognaste person, men jag vet var gränserna ligger, vet "Ni" det?.

Diskussionen jag helst vill komma fram till, är vad "Ni" verkar tycka vara positivt med ett för omoget forum, och negativt. Alltså diskutera vad Ni tycker är positivt och negativt med ett omoget forum.

Med "Ni", menar jag inte hela forumet, utan er som verkligen måste vara så grymt omogna på Fragbites forum.

Omoget forum?

34 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..