Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hjälp med vista-ominstallering!

Postat av Schleem den 10 Maj 2007, 22:53
1 kommentarer · 88 träffar
Tjenare alla! nu ede såhär att jag har ett stort problem! min dator laggar i de flesta spel (fps) t.ex. WoW, CS osv osv. jag har VISTA som jag antar är boven i detta drama. Datorn är det inget fel på.

250 gb hårddisk, Nvidia geforce 7500 LE, 2048 ramminne, amd 4600+ DUAL CORE (2 st 2.3ghz processorer) men nu till problemet, jag skulle ominstallera min dator igårkväll. jag skulle tanka drivisar till graffekort moderkort sedan bränna ut på cd men så såg jag att det stog på moderkortets info "OS- vista 32x/64x bit" jag har då vista 32bit men jag undrar om bara vista fungerar till detta moderkort därför vågade jag inte installera om datorn, någon som vet om man kan lr hur jag kan fixa lagget om det är inställning i vista om någonting i datorn är dåligt etc etc. Plz I beg u hjälp mig ifrån lagget!

MvH Jag
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..