Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Morbror & katten

Postat av p¤na den 7 Maj 2007, 21:25
23 kommentarer · 55 träffar
Hejsan, jag skulle vilja dela med mig av en uppskakande, nästan lite sorglig händelse som jag fick se med mina egna orange/rosa ögon senaste lördagen.

Som sagt, det var lördag, solen sken när jag vaknade vid 10-tiden på morgon. Jag satte mig upp i sängen, letade halvblint efter mina klädesplagg som jag tagit fram kvällen innan för att så snabbt som möjligt bli klar för den kommande dagen.

Hursomhelst, efter en stadig frukost bestående av fil och bröstmjölk från min gamle, rynkige far, ringde min morbror.

- Aa, det är Pontus.

- Nämen tjenare Pontus! Det är din morbror Karl-Gunnar här, vi har inte träffats på sistone, du minns väl mig?

Jag, som inte riktigt hade vaknat ännu, letade i mitt huvud efter namnet Karl-Gunnar. Efter en stund mindes jag.

Karl-Gunnar hade långt gult skägg och en tuppkam senaste gången jag hade sett honom. Han var lång, mager och hade breda höfter.

- Aajuste, tjena K.g! Hur är läget?

- Jo tack, bra, själv då?

- Fett bra, flyter på som fan!

- Fint! Hursomhelst, du minns väl att jag har en bondgård här borta?

- Mjo.

- Jag skulle behöva lite hjälp med den i sommar, intresserad av att arbeta här?

- Hmm, låt mig tänka lite på saken, jag kanske är det.

- Okej, skulle vara bra om jag fick hit nån, ingen annan har velat ha arbetet ännu.

- Oki, kanske jag kommer.

- Bra. Men du, du kan kanske komma över nån gång så kan vi tala mer om lönen o.s.v?

- Visst, jag kommer väl om några dagar, vi får se.

- Bra, tack och hej nu Pontus!

- Herrå!

Jag funderade en stund på detta erbjudandet och kom fram till att det inte skulle vara så pjåkigt, så jag bestämde mig för att åka dit redan denna dagen.

När jag kom fram till bondgården och klev av min rostiga cykel började jag gå mot huset.

Just när jag skulle knacka på dörren hörde jag ett konstigt ljud, det lät som om det kom från andra sidan av huset.

Äventyrlig som jag är bestämde jag mig för att undersöka saken.

Jag började smyga mot bakgården, jag hörde ljudet bättre och bättre, det lät som någon stod och gurglade eller något, men ändå inte.

När jag rundade huset såg jag den förskräckligaste synen jag sett i hela mitt liv!

Karl-Gunnar stod med byxorna nerdragna medans en av hans bondkatter gav honom oralsex!

Jag började skrika som fan, jag sprang fram till Karl-Gunnar, kastade iväg katten, och skrek till honom:

- VA FAN Jöu'lu?

Karl-Gunnar blev förskräckt och sprang ut på en åker, sen in i en skog, jag orkade inte följa efter honom, hade blivit så trött av bara synen av detta.

Jag åkte hem och satt mig och funderade, och nu sitter jag och skriver det här, efter några dagars övervägande.

Så vad tycker ni? Ska jag låta honom ha den här fetischen med att ha sexuellt umgänge med katter? Ska jag ringa polisen? Eller ska jag helt enkelt åka till honom och tala sunt förnuft med han?

Jag hoppas på att ni kan hjälpa mig med detta! Ni är trots allt medlemmar i Sveriges största forum för såna här frågor.

Tack.
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..