Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Enemy Territory Quake Wars

Postat av Lucas Scott den 6 Maj 2007, 02:31
10 kommentarer · 131 träffar
Vad tror ni om ETQW? Dem flesta kanske inte ens vet vad detta spel är detta är alltstå en uppföljare på ET Wolfestein. Det är gjort av ID, Activision och Splashdamage. 3 riktigt bra företag som gjort riktigt bra spel innan. Dem säger att det är gjort just för klanspel vilket jag tycker är perfekt eftersom detta är enda sättet att spela ett spel på.

Varför ja skriver denna tråd är för att jag undrar om folk kommer ge detta en chans. Det känns ju som att sponsorer och tuneringar tyvärr börjar ge upp på 1.6 och det är ju tråkigt. Men CSS är absolut inget spel man ska vända sig till för att man inte vill sponsra 1.6 tuneringar. Det jag hoppas på är att Quake wars blir så bra som jag tror och att fler o fler skippar cs1.6( det är ett grymt spel men det har faktist ett antal år på nacken) eftersom snart behövs det ett alternativ till ett teamplay FPS spel. Spelsättet är enligt dom som gör spelet 6on6 och ja det finns fordon som i BF spelen dock så kommer inte fordonen va en lika stor faktor vad jag har läst utan det kommer kräva mer än en tank för att vinna matchen :).

Kolla gärna några sidor om spelet

www.quakewars.se

www.enemyterritory.com

www.etqw.com

Sry för stavfel osv jag är varken bra på grammatik lr stavning :)

Blir ETQW nästa esport spel?

20 personer har röstat

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar