Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

festsnattarN, vanligt fenomen? :/

Postat av businessman den 2 Maj 2007, 18:51
166 kommentarer · 117 träffar
Tjena tjena..

Nu efter valborg kan jag tänka mig att iallafall en och annan fragbitare har varit och festat :).. Det har iallafall jag gjort, och det var minst lika kul som alla andra tusen festkvällar ;)

Nu två dagar senare kom jag att tänka på en sak dock, sedan jag började med att dra ut och supa, dvs när jag var typ 14-15 år kanske, så har jag ALLTID snott något på fyllan från festen vi varit på! Och jag stör mig på mig själv dagen efter varje jävla gång, för i grund och botten hatar jag folk som stjäl saker. Jag drar ett exempel:

På valborg snodde någon min väska, det var visserligen inget i den. Men påverkad utav alkoholen som man var, så drar man in i närmsta rum, checkar vem som är mest påverkad och snor sedan mobiltelefonen i vederbörandes ficka, utan dess vetskap. Fortsätter sedan supa på festen o minglar runt. När man ska hem är min cykel stulen också, vad gör man då? Jo, man snor en cykeljäkel där OCKSÅ, och om inte det vore nog så hittar man 3 st skateboardar 20 meter bort, som man också lyckas få hem.

Det dyraste/värsta jag snott på hemmafester är nog en laptop. Vi var 3 pers som hjälptes åt..

Det som är det mest sjuka utav allt är endå att man lyckas komma undan med det hela tiden? Jag menar, jag har snott grejjer för tusentals kronor på alla fester (jag festar nästan varje helg).. Men endå kommer man undan med det..

Jag måste iallafall få tips på hur jag ska få bort denna ovana. jag tänker alltid typ "Ikväll ska jag F*N inte sno något från ferren" men lik förbannat vaknar man upp dagen efter med någon värdesak i fickorna..

Är det nåra fler lagbrytare här? Någon mer än jag som brukar ta saker när ni festar? Fastän ni kanske egentligen "inte vill" men alkoholen tar överhanden över eran hjärna ?Och isåfall vad är det värsta ni någonsin snott?

Och ni andra som håller er inom lagens ramar, vad tycker ni om oss som snor grejer från era fester?

166 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 166 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..