1
Installationsproblem -> MSVCR80
Postat av deGz den 1 Maj 2007, 21:07
0 kommentarer · 64 träffar
Tjena
(finns en anna tråd om detta på forument men ingen gav nått svar.)
Jag har lånat CoD2 av en kompis och tänkte lira lite.
Men när jag försöker starta setupen får jag meddelandet:
'E:\\\\ setup\\\\rsrc& #92;\\\cod2.exe 39; had the following unrecovable error :
Couldn't find library MSVCR80.dll (required by C:\\\\Program& #92;\\\DELADE~1 2;\\\MICROS~1\ \\\OFFICE12\ 92;\\MSOXMLMF.DDL)
please ensure that it is installed
Jag har googlat lite och där står bland annat att det bl.a. kan bero på "windows defender". Men jag har inte det programmet eftersom det inte finns i C:\\\\Program files\\\\
har även prövat att tanka hem MSVCR80.dll och lägga in den i "system 32" mappen som jag har läst att folk har gjort, men det har inte givit något resultat heller.
Någon som har haft samma problem och hur löser jag det?
Tack på förhand!
(finns en anna tråd om detta på forument men ingen gav nått svar.)
Jag har lånat CoD2 av en kompis och tänkte lira lite.
Men när jag försöker starta setupen får jag meddelandet:
'E:\\\\ setup\\\\rsrc& #92;\\\cod2.exe 39; had the following unrecovable error :
Couldn't find library MSVCR80.dll (required by C:\\\\Program& #92;\\\DELADE~1 2;\\\MICROS~1\ \\\OFFICE12\ 92;\\MSOXMLMF.DDL)
please ensure that it is installed
Jag har googlat lite och där står bland annat att det bl.a. kan bero på "windows defender". Men jag har inte det programmet eftersom det inte finns i C:\\\\Program files\\\\
har även prövat att tanka hem MSVCR80.dll och lägga in den i "system 32" mappen som jag har läst att folk har gjort, men det har inte givit något resultat heller.
Någon som har haft samma problem och hur löser jag det?
Tack på förhand!