Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

För allas skull

Postat av ajk den 30 April 2007, 09:47
14 kommentarer · 156 träffar
Jag, och förmodligen större delen av fragbite, har börjat tröttna på alla dessa

"Jag vill ha bättre kondition och lite starkare, det är ju snart sommar. Hur ska jag träna?"

För att reducera antalet trådar kommer jag här med en mycket enkelt svar på hur ni skall gå till väga.

Gå in på www.lumpen.nu/luckan , det är en community för lumpen och militär intresserade, dock är det många som "hänger" där för just träningsdagboken.

Eftersom att det är en community måste du fylla i dina uppgifter som på vilket annat ställe som helst. Väl gjort och väl registrerad går ni in på Min Profil och fyller i lite random där. Sen går ni till "Träningsdagboken", den går inte att missa, och där fyller ni i hur ofta ni styrketrängar respektive hur ofta ni konditionstränar. Då får ni där upp ett Träningsschema som så gott som går passar just dig utifrån de uppgifter du skrivit in. Sen är det bara att följa det där schemat, schemat är veckovis och det är bara att köra på, styr exakt vad du ska göra. Det står också lite om kostråd och rörlighetsträning och lite tips allmänt kring träning.

Du behöver inget gym för att kunna göra övningarna i schemat!

Tilläggas kan göra att dessa träningsscheman är inte uppbyggda för att få stora och svällande muskler. De är uppbyggda för att få så bra kondition och så bra uthållighet i musklerna som möjligt. Allt för att kunna pressa kroppen till det extrema när det väl är dags att rycka in i lumpen.

Om ni vill ha svällande muskler så får ni gå till närmaste gym, dock är det inte att rekomendera då de okunniga som tar del av detta är antagligen runt 13-14 snåret och ska heller inte lyfta tungt.

Svårare än så är det inte, låt oss hoppas slippa alla dessa trådar i fortsättningen.

ADJÖSS!

Hade du nytta av denna tråd?

40 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..