Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur Många ska dricka?

Postat av SoOofie den 28 April 2007, 18:36
261 kommentarer · 213 träffar
Jag läste tidningen idag att 48% av ungdommarna i Södermanland skulle dricka på Valborg.

så nu skulle jag vilja veta;

1. ska ni dricka på valborg?

2a.Ni som inte dricker, vad tycker ni om dom yngre som dricker på valborg?

2.b Och vad tycker ni allmänt om dom som dricker på valborg?

Känns mer att dom yngre bara dricker för att bli fulla och coola inför sina kompisar

Själv ska jag inte göra det, tycker att det är mer "Fjortis Stil*" att göra det i min Ålder (16)

OnT:

Visst blir man en stor idiot, men jag tror personligen att dom som är yngre Tror att dom är "Coola" när dom är fulla

* Med Fjortis stil menar jag att dom flesta som är runt 13-16 brukar supa sig så fulla att dom inte kan gå och ligger och spyr å dom förstör festen totalt. det tycker jag är Fjortis stil. (alla som super i den åldern behöver inte vara fjortis för det men majoriteten talar för det)

#70 Jo jag är med dom som super nästan varje helg . Men visst klart jag har druckit/dricker ibland, men jag blir inte stupfull så jag ligger ock spyr, det som jag skrev där uppe "Fjortis sti*l"

#100 Du skrev "Mhm" bara för att bli det hundrade inlägget ;D

#137 Värför skulle jag inte ha några kompisar för? verkar som du har erfarenheter av det där med att sitta mycket vid datan och inte ha några kompisar.

Ursäkta Mina Stavfel

Ska Ni Dricka?

1247 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

261 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 261 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..