Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

gainers

Postat av Kidan den 26 April 2007, 21:43
9 kommentarer · 240 träffar
hej nu är det så att jag ska köpa "Shapy Gainers Fuel" det innehåller både gainer+whey. (protein+kosttillskott). Är det bra? tror ni det kommer funka`? jag vill gå upp i vikt, väger bara 63 kg
är 175, 14år, skit i min ålder, inga comments om den!
Ja, jag gymmar så det kommer inte bara göra mig fet.
Jag undrar också hur jag ska få bort allt underhudsfett på magen? jag känner mina biffrutor men jag ser dom inte tills jag tränat lr nåt sånt.

Nu vill jag inte att någon skriver typ, gymma inte när du e så ung osv, inte gainers du e för ung... Jag har redan beslutat mig och kommer inte ändra mig pga er. undrar bara om det är farligt lr nåt sånt. min farsa säger att det e ofarligt men att det e slöseri med pengar. är det sant? han säger att av typ 15000 kalorier så skiter man ut typ 12000 så det blir 3000 kvar ist för 1800 lr vad det e man ska ha. jag vill se resultat på typ 1 vecka då kmr jag fortsätta:P

nån som använt sånt som kan berätta vad det gav för resultat?

tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar