Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träning

Postat av dadiduda den 26 April 2007, 15:45
22 kommentarer · 26 träffar
Jag tänkte fråga er om träning och diet...

Nu är det så att jag vaknar på morgonen och tar en rostad macka med bara smör på (mini lätta) och sedan så går jag till skolan och tar en miniportion på lunchen med mycket sallad på... Sedan så väntar jag tills kl 21-22:00 och äter 2 mackor hur många kg lär jag gå ned under 1 månad och om jag fortsätter tills början av sommarlovet tills sommaren blir över, hur mycket kommer jag att gå ned i vikt? är väger 92 kg och har en midjemått på 107 cm... Vill att ni skriver exakt hur mycket av midjemåttet som jag kommer att gå ned och vikten.. Jag gör ungefär 30-60 situps varje dag och går runt mycket.

EDIT: Är det inte nog med motionering genom att jag går runt med polarna hela tiden? jag brukar gå i flera timmar runt vi snackar och chillar...

EDIT: JAG SKREV EN FRÅGA!!!! HUR MÅNGA KG LÄR JAG GÅ NED UNDER EN MÅNAD MED DETTA SCHEMAT? VITAMINBRIST? ISF TAR JAG VITAMIN TABLETTER!!!

EDIT: JAG SKREV EN ENKEL FRÅGA!!! HUR MÅNGA KG KOMMER JAG ATT GÅ NED I VIKT UNDER EN MÅNAD? SAKEN ÄR JAG DÖR JU INTE DIREKT EFTER 2 MÅNADER...
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..