Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad händer?

Postat av frognooben den 26 April 2007, 15:13
9 kommentarer · 108 träffar
asså jag har hittat en jätte fin tjej, jag och hon är båda 14 :D jag vet jag vet... Fjortisar ofc ;D vi har varigt med varann 5ggr typ och nu i lördags var jag med henne sj :) vi låg i min säng och jag hållde på med hennes hår =) och då vände hon huvudet emot mig och kysste mig, men nu efter typ en vecka efter det vi hade legat och kysst varann och mysigt och allt så när jag frågar: kan jag vara med dej på tisdag typ då?
hon: joo, om jag har tid
sedan så blir det inget och hon far ist till en kompis och hittar på ngt! dessutom är det alltid jag som måste fråga om jag ska vara med henne lr ej! ska det vara så att killen alltid ska ragga osv? ska ej tjejen vara lite medgörlig också? jag fattar inte!!! Eller är det bara så att hon ej våga säga till sina kompisar att hon är med mej eller ngt? Hennes ex som jag brukar vara med säger att det var typ likadant innan dom blev tsm, vad ska jag göra? HJÄLP

Fortsätta ragga ?

47 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..