Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trafikolycka! :S

Postat av kobojsarn den 24 April 2007, 17:17
24 kommentarer · 35 träffar
Tjena!

Var precis med om en liten läskig händelse faktiskt. Jag kom hem efter skolan och satte mig vid msn. Direkt när jag loggade in skrev en tjejkompis till mig att hon hade sett polisavspärrningar och blod + massa polisbilar/ambulanspersonal på gatan. Det läskiga var att hon såg att det var min klasskompis :S. Jag drog ner med moppen direkt för att titta (fick gömma den bakom en häck och gå sista biten, trimmad). Det var min klasskompis :( han hade brutit ena benet och låg med typ slangar och grejer i sig. och syrgasmask + nackstöd. De bar in han i ambulansen och körde iväg till sjukhuset.

Jag tycker detta var lite scary eftersom jag känner honom väldigt väl och vi är bra kompisar. Vi har även en klassresa snart och han kan säkert inte följa med :'(

har du varit med om nått sånt här? vart med om det själv? eller sett en kompis/eller random råka ut för samma sak? berätta!

stavar säkert som en kråka pga att jag är lite speedad och mår lite kasst. blabla skit samma.

http://www.blt.se/article/9019 83_102-145-0-0 artikel i lokaltidningen för er som tror jag myttar...
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..