Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hittade ett spindelbo under mattan

Postat av MinPenis_Profilbild* den 23 April 2007, 19:26
176 kommentarer · 3 734 träffar
* Varnar känsliga läsare, detta kan vara rätt så obehagligt att läsa, men jag känner att jag måste dela med mig av det *

I hallen i vårt hus har vi en ganska stor matta som är ca 2m lång och 1m bred.. jag råkade gå på den, som jag gör dagligen, men kände denna gången ett "litet" hål i golvet. Hålet var inte djupt, och jag hade känt det förrut.. Så jag tänkte att jag bara skulle kolla hur det såg ut under mattan, så jag drog upp.. Och i det där lilla hålet (troligen har hålet uppstått när de lade golvet), så var det ett vitt lager.. Jag såg direkt att det var ett spindelnät.. Så jag tog en kniv och "skar" upp lagret.. Och ut KRYLLADE det ut, säkert 100 småspindlar, och mitt bland de småspindlarna i hålet låg en normalstor kolsvart spindel.

Så jag tog en flugsmälla och slog ihjäl så många jag kunde.. Måste verkligen medge att detta var det äckligaste jag någonsin varit med om..

Så nu ställer jag frågan: Har du varit med om liknande någon gång? Hittat ett spindelbo eller nått?

Är du rädd för spindlar?

551 personer har röstat
Föregående tråd

176 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 176 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..