1
Schizofreni
Postat av resc0 den 18 April 2007, 23:51
44 kommentarer · 247 träffar
Känns hemsk när jag idag fick reda på att jag hade spöat upp en kille.
har blivit polis anmäld och fått vara på förhör.
har sj inget minne utav händelsen och även några av mina närmare vänner har sagt att jag ibland har börjat bete mej konstigt.
har inget minne utav alla anklagelser och det jag har fått höra men kan säga att om det är sant så lider jag nog utav stora problem. :'(
men jag vet inte om mina kompisar driver med mej men verkar isf vara ett riktigt dåligt skämt, eller om han som polis anmälde mej bara försöker tjäna en hacka.
vill inte vända mej till någon hjärnskrynklare utan bara lätta på mitt hjärta och mina tankar.
vill helst inte tala om vad jag har blivit anklagad för.
känner ni nån som lider utav Schizofreni eller liknande?
vet ni nån man kan ta och kontakta och prata med över telefon eller som man kan chatta med.
skulle vilja ha lite tips på hur man kan bota Schizofreni.
har blivit polis anmäld och fått vara på förhör.
har sj inget minne utav händelsen och även några av mina närmare vänner har sagt att jag ibland har börjat bete mej konstigt.
har inget minne utav alla anklagelser och det jag har fått höra men kan säga att om det är sant så lider jag nog utav stora problem. :'(
men jag vet inte om mina kompisar driver med mej men verkar isf vara ett riktigt dåligt skämt, eller om han som polis anmälde mej bara försöker tjäna en hacka.
vill inte vända mej till någon hjärnskrynklare utan bara lätta på mitt hjärta och mina tankar.
vill helst inte tala om vad jag har blivit anklagad för.
känner ni nån som lider utav Schizofreni eller liknande?
vet ni nån man kan ta och kontakta och prata med över telefon eller som man kan chatta med.
skulle vilja ha lite tips på hur man kan bota Schizofreni.