Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lesbisk!

Postat av SVEDBERG den 16 April 2007, 16:32
181 kommentarer · 1 126 träffar
Hejsan Fragbite!

Det är såhär, jag var på fest för några veckor sedan. Det kom en hel del goa brudar. Med alkohol o kroppen började man ragga runt lite på tjejer, efter många dissar hittar man en som är äckligt snygg och trevlig.(Låt oss kalla henne Anna) Vi sitter och pratar en stund och myser, har almänt trevligt. Festen började gå mott sitt i slut, jag fråga Anna, om hon vill hänga med mig och några polare på efterfest, och vist ville hon det. Så även där satt vi och snackade osv, började fakstit gilla henne =) . Klockan blev väldigt mycket, jag skulle gå hem, då Anna frågar om hon får följa med, då hon inte har nån stans och sova. Och det var ju självklart hon får följa med hem!

Så hemma gick vi och la oss, låg och kramades och pussades, som sedan gick mot sex.

Dagen efter så var allt bra, fick hennes mobilnummer, sedan åkte hon hem.

Vi har pratat med varandra nu varjedag, och ja började gilla henne mer och mer... sen och i fredags frågade hon mig om jag ville komma till henne på påskafton på fest.

Och ja tackade ja, åkte ditt med några polare och festade.

Allt var bra mellan mig och Anna, hon var väldigt glad att jag var där. Vi satt i soffan och pratade, när plöstsligt en annan tjej kommer, Anna går med henne, och är borta väldigt länge.

Så jag går och kollar vart hon är, och då, då får jag se hur hon pussas och kramas och äcklar sig med den här tjejen!

Asså, faan tänkte jag bara!

Min kompisar kommer fram och säger att Anna är lesbisk!!

Jag blev helt konstigt när ja fick reda på det, jag hade fan blivet kär i Anna, sen får man se det här!

iallafall, jag drog hem direkt från festen då, utan att säga nåt till Anna.

Och nu, sen påsk, har Anna ringt några gånger, men jag har fan inte svarat :s vet inte vad ja ska ta mig till eller säga ?

Kanske låter lite sjukt allt, ja vet inte. Men kan man få en lesbisk att gilla killar igen ?

Har ni några konstiga kärlekshistorir att berätta ? gör det nu isf, vore roligt och se om nån har lika mycket otur som ja ...

EDIT: Har pratat med henne nu, och imorn skulle vi gå ta en fika! jag skriver imorn hur det gick....

EDIT2 : Har nu vart och fikat med henne, och hon sa att hon bara vill vara kompisa med mig, och att hon bara gillar tjejer =/ så var det med det! tråkigt ...

Och stavfel bjuder ja på idag, är snäll...

PÖSS /// SVEDBERG

Har jag tur ?

585 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

181 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 181 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..