Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kille ringer och hotar icab

Postat av icab den 15 April 2007, 00:58
54 kommentarer · 100 träffar
Idag 18.30 såg jag att jag hade ett missat samtal, jag ringde 133 och fick höra av min stora förvåning en liten pojke som sa att jag skulle "suga hans röv".

Jag kollade upp mobilnumret på hitta.se och det tillhörde en på Lidingö i Stockholm, jag ringde upp det och det var en pojke som hette Sebastian. Jag sa åt Sebastian att han skulle ge fan i att ringa mig och la på.

10 minuter senare ringer våran telefon, pappa svarar och det är en tjej som påstår att han skällt ut hennes kusin, pappa säger att det inte är han utan kanske hans son (jag). Hon förklarar situationen och påstår att hennes 8-åriga kusin inte alls har ringt och trakasserat mig utan att jag bara ringt dit och skrikit.
Pappa blir sur och frågar hur fan jag kan fått tag i hans nummer när jag inte ens bor i Stockholm och ber kärringjäveln ringa om 5 minuter så ska hon få höra samtalet.

15 minuter senare ringer Sebastian till min telefon och ber om ursäkt.

http://www.speedyshare.com/978 111566.html där är det, ska man skratta eller gråta?

Gjorde Sebastian rätt i att ringa mig?

119 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..