1
Leggade medel
Postat av BreakMyChains! den 9 April 2007, 00:24
9 kommentarer · 44 träffar
Det finns ganska många sjuka och sådär allmänt roliga trådar. Så jag tänkte göra en sån jag med. Vad man än kan säga så åtminstone den handlar inte om hur man vill dö (tänkte göra den tråd med det redan fanns typ 10 stycken identiska så jag lät bli)
Så frågan är vilka medel bör tillåtas i självförsvar?
Själv tycker jag att en motorsåg är en bra alternativ. Lite tung att bära kanske men den åtminstone ger lite respekt.
En annan alternativ är en giftorm typ nånsorts kobra lr nåt. Ett fitn smycke för tjejer och ett väldigt bra sätt för killar att visa att man gillar djur. Dock borde man inte blanda ihop det med en python lr liknande, en sån halsduk är lite farligt för hälsan xD
Så frågan är vilka medel bör tillåtas i självförsvar?
Själv tycker jag att en motorsåg är en bra alternativ. Lite tung att bära kanske men den åtminstone ger lite respekt.
En annan alternativ är en giftorm typ nånsorts kobra lr nåt. Ett fitn smycke för tjejer och ett väldigt bra sätt för killar att visa att man gillar djur. Dock borde man inte blanda ihop det med en python lr liknande, en sån halsduk är lite farligt för hälsan xD
Favorit självförsvars grejsmojs
23 personer har röstat