Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Magic House

Postat av MALIN! den 7 April 2007, 20:50
11 kommentarer · 335 träffar
tjhohoo.

Måste bara dela med mig om vad jag varit med om idag.

Det börja med att jag och min kompis Henrik var ute och på stan, kolla lite affärer köpte lite prylar etc.
Eftersom vi vart i "ide" ett tag så har vi inte fattat att det var en ny affär vid namn "Magic house" som byggts upp mellan Sparbaken och Gågatan i en gränd. Vi gick självklart in i affären för att kolla vad det var...

När kom kommer in ser vi två stycken bifffar, verkligen skettbiffiga snubbar som står som dörrvakter.

- Kan jag ta eran jacka? frågade en av vakterna.
lol? tänkte jag, nice med en affär med vakter som tar hand om kläderna.

Jag och Henrik fortsatte in i affären och såg lite tuffa saker som vi aldrig sett tidigare, bara på internet.
Det var typ glasögon med små minikamperor på sidorna, en hel människa i skin (fejkad då) som man kunde gå in i, så såg man ut som brad pitt xD (Fanns massa olika kända figurer).

Efter att vi kollat runt lite köper vi en nyckel-sak som har var en mobil, den va tuff (:

Kostade 798 :-

Vi gav tjejen i kassan pengarna (789x2 :-) så sa hon: Kommer strax ska bara hämta växel. Hon stack in bakom gardinerna och det var då helvetet braka loss, biffarna kom. Dom tog tag i oss och förde in oss i ett rum där vi fick sitta i 5 minuter. När vi fick komma ut sa en av biffarna: Stick nu, annars fan!

Vi sprang från affären utan pengar eller mobilerna... Det första vi gjorde var att ringa polisen och dom kom till affären och när dom kom in fick vi peka på vilka det var men WTF? dom såg inte alls ut som dom som var där från början, inga biffar eller något. Affären var nu en sminkbutik.

Vi har blivit förhörde av polisen eftersom dom tror vi försöker lura Magic House på pengar för dom tror oss inte.

Har ni varit med om något liknande?
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..