Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jamba.se

Postat av Gregorius den 7 April 2007, 17:03
33 kommentarer · 318 träffar
Hejsan, tänkte dela med mig av ett litet "trick" som jag använt mig av något år nu = )
Många vet säkert redan om det men alla vet nog inte det.
Det handlar om att ladda ner gratis ringsignaler till mobilen fast men behöver dock en linkkabel..

Först och främst, gå in på www.jamba.se , rikta in dig på den melodi du vill ha, tryck upp den lilla rutan så att man kan "provlyssna" på låten, stanna där.

Gå in i windows temoprary files, alltså där alla cookies och liknande hamnar, ligger vanligtvis (alltid?) i mappen "C:\\\\Documen ts and Settings\\\\xx xx\\\\Lokala inställningar\\\&# 92;Temporary Internet Files"
Rensa hela listan, sedan tabbar du in på jambas hemsida igen och trycker på spela låten (playknappen).

När låten är klar så tryck inte på massa onödiga länkar o shit för då kommer det vara svårt att hitta låten i de temporära internetfilerna, därför i "steg 1" vi klargjorde allt så att det bara var att trycka på "play" på jambas hemsida.

Nu är det bara att hämta .mp3 filen i dina temporära filer och köra över den på mobilen =D funkar kalasbra

Vet att detta inte funkar på alla "ringsignalsidor" men det funkar på www.jamba.se i allafall :)

Tack för mig, h3h3
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..